Annons:
Etikettmoped
Läst 650 ggr
Isbjorn00
6/26/18, 11:47 PM

Moppe eller 65 tums tv, hemmabio, xbox one x

Jag har funderat om jag verkligen behöver en Moped eftersom jag bor nära en ica affär som jag kan gå till och jag kan ta cykeln till ett centrum. Så jag har direkt inga behov att ha en Moped men om jag skulle skaffa en så är det bara för att köra runt med mina vänner och då kanske åker tilll centrumet. Jag hittade då en 4k 65 tums tv med 320 W hemmabio och tänkte då skaffa ett xbox one x med det så jag kan spela forza horizon 4 och såna spel. Tänkte också skaffa ett gtx 1060 6gb strix till min dator. Jag och mina vänner kollar på filmer hos mig ganska ofta på min monitor till datorn och vill då skaffa en tv som e stor så att vi inte behöver tränga oss så vi alla kan se. Jag hittade en elmoped som heter romet e-pony och kostar 20.000 kr Allt för tv:n, xbox one x, hemmabion och gtx 1060 kommer kosta runt 21.000 kr. Vad skulle ni valt?

Annons:
[Jimmy.L]
6/27/18, 8:06 AM
#1

Svårt att avgöra det, tror du själv vet bäst vad du kan tänkas ha mest glädje av.

[VSK]
6/27/18, 6:01 PM
#2

Ts, du ställer svår fråga, för jag antar att du är ganska ung. Men om vi säger så här då, kul med kompisar eller elmoped. Så hade jag valt kul med kompisar, om jag inte var tvungen att ha mopeden.

Upp till toppen
Annons: