Annons:
Etikettmopedträffar
Läst 1661 ggr
BalthyD
4/5/16, 7:11 PM

160617: Mopperace på Gotland

Ta era hjälmar och besök Gotland i sommar!

Gangvide moppeträff, var när hur och varför…..

Välkommen till en moppeträff på soliga Gotland under helgen vecka 24

Vi kommer husera på södra delen av ön i När socken och på
Gangvide Farm (www.gangvidefarm.se)  och info kommer uppdateras på facebook (Gangvide Moppeträff)
Träffen kommer att pågå från fredagen den 17/6 då vi alla samlas upp på plats (på gangvide farm) och beroende på när man kommer så finns det fullt av aktiviteter att göra, sparra med moppen, paddla kanot, kolla in alla balla fordon eller klappa en kanin.
På lördagen blir det den stora Mopeddagen, då ska vi från tidig morgon till eftermiddag köra, umgås och tävla lite (frivilligt) på natursköna vägar och udda platser. Under kvällen kommer det att bli en god bit mat och liveuppträdande, helt enkelt en bra fest!
MER INFO PÅ VIA LÄNKEN :_
https://www.facebook.com/notes/gangvide-moppetr%C3%A4ff/gangvide-moppetr%C3%A4ff-var-n%C3%A4r-hur-och-varf%C3%B6r/987544817988201
_

Eller sök på Gangvide moppeträff på facebook!

Vi som anordnar träffen är herrklubben
MMMM (MognaMänMedMoped)

Mail(mmmmoped@gmail.com)

Annons:
[Jimmy.L]
4/5/16, 7:13 PM
#1

Låter trevligt hoppas ni får många deltagare.

BalthyD
4/5/16, 8:18 PM
#2

Ja det hade varit kul med många besökare, sen kanske det är dyrt för någon att bara åka dit för en träff, men kanske finns det någon som ändå skall till Gotland med familjen. Bara att passa på att packa med moppen och "fly" vardagen lite!

[VSK]
4/9/16, 8:00 AM
#3

Vore kul att se, men lite väl långt bort för min hälsa. 

Bodde ju en sommar i Gothem, men då fanns det inget sånt vad jag kände till (måååånga år sen). Förvisso var jag närmare moppeåldern då än vad jag är nu 😃

Upp till toppen
Annons: