Moped iFokus

Moped

Etikettmoped
Läst 781 ggr
ThildeKanin14
2016-05-09 14:20
0

Moppe! :)

Hej! Jag är en tjej på 1,70 som ska köpa moppe. Jag vill först tillägga att jag ska köpa en crossmoppe. Jag har haft en cross innan, men den blev ju för liten. Jag kan betala 15000 för den.

Jag vill att den ska vara ganska stor ändå, så man inte ser ut som en giraff som sitter på en clown cykel… Jag tror nu förstår. Det ska också kunna gå att sitta två på den. Klass 1!  Vilken cross Moped är bäst då? Jag har kollat på alla möjliga, men detta med storlekar på själva moppen fattar jag inte… :)

Tacksam för svar!

[Jimmy.L]
2016-05-09 14:34
0

Kika om du kan hitta någon begagnad Yamaha eller Derbi där kan du hitta något i din prisklass som är vettig.

Cragan
2016-05-11 17:21
0

kan lägga till Rejiu till dom #1 sa med en varning som gäller alla moppar försök hitta en som ej varit trimmad då det sätter sina spår i dem (dom blir bla klena när man stryper ner dem igen) om du inte har nått emot att spendera en del tid i garaget och pilla.

rejiu derbi o yamaha`s cross moppar är i storlek som en fullstor 125cc cross för det mesta  o ett sök tips sök på motard Moped är cross mopparna fast med gatu däck ist för grovdubbade cross däck på

[VSK]
2016-05-13 09:09
0

Derbi Senda DRD är rätt stora. Jag är 190 cm och skulle nog kunna ha den moppen om man ser till sitthöjden. 

Klart man upplever de svaga om man kört trimmat och sen går ned till original, men sen beror det ju på vad som har varit trimmat  oxå. Många kör ju ostrypt avgasrör och nöjer sig med det.